torsdag 19 april 2012

somewere in between

Nu ska jag ut på dagens löptur, sen träna som fan at home. Resterande tiden av dagen skall jag plugga som en gnu, vara något avis på min mor & pelle som far till malasyia & 38 graders värme i morgon på "jobb"resa. Mammas störta problem för tillfället är vilka skor hon ska flyga i.. Mitt största problem är att jag har väldigt väldigt väldigt vääääldigt mycket att göra i skolan just nu och att hinna med allt, och göra det bra känns väldigt långt bort.. Men, 50 jävla dagar kvar tills jag står där med mössan på huvudet & förmodligen alldeles för mycket champagne i kroppen min, och för stunden alldeles lycklig. 54 dagar tills vi hoppar på flyget och åker till magaluf en vecka! Där kommer vi säkerligen bränna våra axlar och dricka alldeles för mycket spansk fulöl. Sen 63 dagar till, ah till vadå? framtiden min? HAHA. Vad händer då? HAHAHAHA.

no idea. Nu ska jag springa tills jag dör. För de tycker jag är gött att faktiskt för stunden slippa tänka på något annat än den satans backen jag har framför mig och att p3 star spelar naajs musik.

whopp whopp.

Inga kommentarer: