fredag 18 maj 2012

whistle baby

Är aspepp på livet! Om en vecka sätts betygen, därefter ska jag dricka vin i kvällssolen och skratta mig genom de två veckorna innan jag springer ut på studenten med min krämvita klänning, underbara skor och lite för trånga studentmössa. Sen far vi till magaluf, och ja kunde inte längta mer! Är aspepp på att dricka öl och dansa, sola och skratta och ha det allmänt göttigt. Är aspepp för framtiden! Känns kul och bra att packa ihop mitt pickochpack och uppleva en ny värld någon annanstans utanför lilla mellerud. Är less på mellerud, less på folket utan framtidshopp, less på mellerudsbubblan där folk bryr sig mer om sina bilar än ett riktigt jobb. Åh, vill uppleva och leva i något annat! Förövrigt så gick göteborgsvarvet bra, kom i mål! Stolt. Och jag var kissinödig, och trött som ett as men jag kom i mål, och då kissa jag göttigaste kissen någonsin och var stolt över mig själv, det är en bra känsla. SM i Ung Företagsamhet var svinkul! Knöt massa viktiga kontakter, skratta med alexandra och camilla, festa halva tisdagen med Gurra G och gänget! Skratta tills magen krampa sju gånger om. Rolig grej!!! NU är jag alldeles strax med min uppsats i internationella ekonomin, whappwhappwhapp!!! Ska skriva klart det sista, sen ut på en kvällspromenix. En vecka kvar sen är det färdigt med pluggandet. En jävla vecka. Tre jävla veckor till studenten. whaaaaappppppppp.

Inga kommentarer: