onsdag 4 juli 2012

Good time

spenderat söndag till onsdag nere i Varberg, tillsammans med bästis och hälsade på Emil & hans boråspolare. Husvagnat & levt hårt campingliv, spelat musikquiz med gula mannen, druckit alldeles för mycket vin, bastat, strandat, softat, segat, hetsat, solat, dött husvagnsdöden av värmeslag, skrattat, cyklat, shottat, lirat beerrundpingis, käkat chips, käkat snabbmat & myst! Nu jobbar jag litegranna i några dagar & i helgen ska jag kanalyra med massa bra folk! Älskar tanken på att jag faktiskt är ledig feeem dagar i rad sen, den ledigheten ska jag toppa som tusan.

Rådiggar allt just nu. Om en vecka avgörs mitt liv, kul. Firar det med ett avsnitt pretty little liars innan jag däckar i min egna, sköna säng som står i ett hus, och inte i en husvagn!

Inga kommentarer: