måndag 3 september 2012

från tyrol, ballar av stål, läääääderhosen!


ibland så hittar man dem där lite extra bra.


Nollad Läderhosen. Haft en av de roligaste & flippaste veckorna i heeela mitt liv! Träffat min habibi, bångat öl, låtit flaskan vandra, vart på overallsittning, vart på finsittning, jag har blobbat, åkt segway, skjutit paintball, hejjat, ramsat, skrattat, dansat, hetsat, festat & så satans mycket mer!
Med tanke på den gångna veckan blev helgen väldigt lugn med alldeles för mycket filmtittande, och på något jävla höger alldeles för lite sömn. Halvsov mig igenom första föreläsningen idag, känns faktikst helt ok. Än så länge. Lite mycket att läsa nu i dagarna bara med mycket plugg & jöbb då jag nu för tiden är anställd VILA-försäljare. Blev lite matt förut, men tog en promenad med sara runt växjösjön, ska nu hoppa in i duschen & sedan packa väskan för att åka hem till Filippa & käka middag, plugga & skvallra lite. Hohoho.
I helgen vankas det klassresa, det kommer ju oxå gå utför! WhoppWhopp.

Inga kommentarer: